Wednesday 24 June 2015

Iklan : Buffet Ramadhan Terbaik 2015 Di Putrajaya @ Marina Mencecah 400 Orang Setiap Hari ? - Dari Kaca Mata Group Blogger Komuniti Kursus Kahwin

Assalamualaikum semua warga komuniti kursus kahwin dan bakal-bakal pengantin .
Perkongsian cerita dari blogger-blogger komuniti kursus kahwin berbuka puasa di Marina Putrajaya .


Isnin , 22 Jun 2015
Kami dari blogger komuniti Kursus Kahwin 1Malaysia telah diterbangkan , diterbangkanlah sangat . Macam jauh pula kan ? hmm ayat yang sesuai , kami didatangkan khas ke Marina Putrajaya dan berpeluang untuk menikmati hampir 100 juadah berbuka puasa .


Untuk pengetahuan semua , Marina Putrajaya terletak di :
Marina Putrajaya
Jalan P5/5 Presint 5 62200 Putarajaya
Wilayah Persekutuan Putrajaya

* * * * *

Sampai sahaja kami disini , kami sangat terpukau dengan pemandangan malam yang mengasikkan di Tasik Putrajaya . Terpukau sehingga terlupa akan perut yang kelaparan dek berpuasa satu hari .



kami tiba awal di Marina Putrajaya , sempat melihat persiapan akhir yang dilakukan oleh kakitangan buffet ramadhan di sini sebelum tetamu yang lain tiba .






Selain dari pemandangan yang indah , di tepi tasik . Lokasinya juga strategik dan boleh menempatkan 500 pax dalam satu masa .

Di Marina Putrajaya juga , kami sempat melihat kumpulan ghazal yang sedang berlatih membuat persiapan sebelum berbuka puasa , untuk disajikan kepada tetamu . Sambil berbukap puasa , sambil menikmati alunan indah muzik melayu dahulu-kala .


Keadaan sekeliling Marina Putrajaya dah tengok . 
Jom kita lihat sajian yang dihidangkan di Marina Putrajaya , semuanya menyelerakan !!




Oops ! Sikit cukuplah kot gambar makanan , nak letak semua nanti penuh dengan gambar makanan saja :) 
Di sini juga , dihidangkan pembuka selera tau . Antaranya Som Tam , Papaya Salad , Gado-gado , Aneka Keropok , Acar , Buah-buahan jeruk dan macam-macam lagi . Yang pastinya kambing bakar jangan ketinggalan okay ! Sangat lazat !!

Haa , desert ! Kat sini turut sediakan desert .
Ais Kacang , Chocolate Fountain , Bubur , Apam balik , Pengat Durian , Pengat Pisang . . haihh macam-macamlah . Tak muat perut nak masuk semua makanan tau ?!

Setiap hari pula dihidangkan dengan menu yang berbeza !

HARGA ??!!
Harga untuk Buffet Ramadhan dekat Marina Putrajaya ni murah saja ! Mana nak dapat harga murah tetapi tempatnya sangat exclusive ?!
IT'S ONLY RM68 !!
Haa , percaya atau tidak ?! Murahkan ?! So what do you waiting for ?
If tak tahu kat mana nak berbuka , serbu jee Marina Putrajaya ! Tak menyesal !
MURAH ! SEDAP ! EXCLUSIVE !

* * * * *

Gambar-gambar sekitar berbuka puasa bersama 400 tetamu yang lainnya !












Jika anda diluar sana masih tercari-cari tempat untuk berbuka puasa dan ingin merasa ketenangan ketika berbuka puasa , kam sarankan anda ke Marina Putrajaya .

Boleh hubungi nombor dibawah !!


LAYARI
www.buffetramadhan.com

No comments:

Post a Comment